Fru Forsman

Den 20 september 2013 blev vi ett. Jag och min älskade Michael gifte oss. Känns helt underbart och så rätt! Borgerligt med mamma och Maria som vittnen, Oskar var givetvis med, och mamma fick veta det 30 min innan själva vigselakten. I lördags blev det överraskningarnas dag på många sätt. Lillebror Tisse blev överraskad när han kom hit och upptäckte att hans flickvän satt i soffan. Gästerna som var här blev överraskade när mamma plockade fram tårtan där det stod "Nygifta" på, många fågelholkar och grattiskramar, och jag fick en riktig överraskning när min älskade storebror Niklas stod i våran hall, när jag trodde att han var hemma, för det var det han meddelat på morgonen när alla andra åkte hit. Dagen blev så lyckad och avslutades med tacos med hela min familj. Så nu får vi se lång tid det tar innan jag vänjer mig vid mitt nya efternamn och hur många gånger jag kommer skriva fel på saker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0