Snart, snart, snart!

Snart är det första advent och jag får äntligen pynta hemma!! Det är nog det jag längtar efter mest på hela året!

Jag och Lina har startat en blogg, som förhoppningsvis snart kommer bli en hemsida, där vi kommer sälja stickade och virkade saker, ex strumpor, mössor, halsdukar och babyfiltar. Har en ide om att göra strumpor och mössor till förmån för Cancerfonden så min fråga är om någon skulle vara intresserad av att köpa det. Bloggen är fortfarande under konstruktion men besök den gärna om ni vill; http://lillagarnstugan.blogg.se Än så länge har vi inte kommit igång men snart kommer det bilder och texter om vårt arbete. Där kan du också skriva om du skulle vara intresserad av någonting :) Det är ju bara en hobbyverksamhet så leveranstider kan vara upp till en vecka men allting är handgjort och görs enligt önskemål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0