Lördagsmys!

Idag är det lördag och den började riktigt bra. Micke och jag vaknade vid 9, låg kvar i sängen ett tag och Tira fick vara med och mysa, försöker få henne att sova i korgen på golvet på nätterna och det går framåt. Fick en paus från morgonpromenaden eftersom Micke gick ut med henne, i T-shirt i -1,9 grader. Håller tummarna på att solen tittar fram som igår så man kan sitta på balkongen och ta en skön långpromenad. Satt på balkongen med älskade syster i flera timmar igår och det var riktigt mysigt. Micke, som har en tendens att tillbringa sin lediga tid framför datorn, kom med förslaget att vi skulle äta gott ikväll och kolla på de senaste avsnitten av The Walking Dead, enda serien som vi båda gillar. Att han sitter vid datorn när han är ledig gör faktiskt inte mig någonting. Vi sitter i samma rum och kan prata med varandra och bara för att man är tillsammans måste man inte göra allt ihop, så det känns rätt skönt faktiskt att jag kan göra mitt när han sitter där. Sen får han ju passa på nu för man vet inte hur mycket han kommer kunna/vilja sitta till sommaren sen.

På måndag börjar min 5 veckors praktik på Urologen uppe på US, ska bli skönt att komma in i lite annorlunda rutiner än de jag har nu när jag inte jobbat sen 1a februari. Och när praktiken är färdig är det bara 8 veckor kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0