3e veckan

Då kör vi igång med 3e veckan på praktiken. Trivs riktigt bra och det är väldigt lärorikt och intressant. Skulle dock ljuga om jag sa att jag inte ville att det skulle vara över snart. Det är långa arbetsdagar och väldigt dåligt med raster men det får jag stå ut med helt enkelt. Har varit ledig idag och det har varit välbehövligt efter förra veckans 45 timmar. Har sovit mig igenom nästan hela dagen, vilket har varit vääääääldigt skönt! Eftersom jag har sovit har maten blivit lidande men nu står den i ugnen. Köttfärslimpa med potatis och broccoli blir det idag. Mums.

Är nu i vecka 29 (28+2) och jädrar vad det lever runt i magen. Det är så mysigt att ligga i soffan och känna hur det rör sig i magen och bara njuta. Är helt sjukt att det är någon där inne. En liten person som jag längtar så efter att få hålla i min famn och lära känna. Har lite svårt att få in att det är 11 veckor kvar! Det låter så otroligt lite men ändå som en hel evighet! Både jag och Micke ser otroligt mycket fram mot detta. Vårt lilla underverk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0