Fredag!!

Idag är det fredag, tjallalalala! I 20 minuter till i alla fall. Mina prinsar och min prinsessa ligger och sover medan jag sitter och tittar på Con Air, ganska bra film faktiskt. Har tänt lite värmeljus också för att få upp lite stämning. Första inlägget sedan Oskar kom till välden, Japp en Oskar blev det, och jag har inte riktigt greppat att jag är mamma och ska ansvara för hans liv och välmående för resten av mitt liv. Han är ju bara 16 dagar gammal så jag har ju tid på mig att vänja mig som tur är. Vet inte om
Någon som läser är intresserad av förlossningsberättelsen, isf får ni säga till så får jag ta och skriva den helt enkelt :) Min lilla Tira är så duktig trots att hon numera får dela mammas uppmärksamhet med någon annan, rättvis uppdelning kan jag inte påstå att det är heller, den ligger på typ 75/25 eller 20/80 vilket gör ont i mammahjärtat men så snart lilleman vill sova i vagnen så ska vi börja ta långpromenader vilket ska bli otroligt skönt!
Näe, ska njuta lite av tystnaden som råder och förhoppningsvis kolla klart på filmen innan mjölkbaren ska vara redo igen.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag vill absolut veta förlossninghistorien! :-D

2013-06-29 @ 18:51:09
Postat av: Ida Johansen

Jag vill gärna med veta förlossningshistorien :).

2013-06-29 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0