Nästan vår!

Idag är vårkänslorna mer närvarande än på länge. Vädret är helt underbart och det påminner om våren så otroligt mycket. Vill bara att vintern ska gå över så det blir vår! Lite varmare så man inte behöver ha på sig vinterjacka. Gröna knoppar på alla träd och buskar. Gruset på asfalten är uppsopat och snön/slasket är borta! Kan inte beskriva hur mycket jag längtar dit! Sen får det ju gärna bli sommar och midsommar också men värmen behöver ju inte slå värmerekord eller nått utan det kan vara på en behaglig nivå tycker jag. Jag vill ha vår/försommar nu :)


Kommentarer
Postat av: sassasnewlife.blogg.se

Och jag vill ha vår så jag kan åka rollerblades :P

2013-02-03 @ 15:06:59
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0