đŸŽ¶Det gĂ„r bĂ€ttre och bĂ€ttre dag för dag.đŸŽ¶

Ja, som rubriken sÀger sÄ gÄr det bÀttre för varje dag som gÄr. Vi har kommit in i nÄgon sorts rytm och det mÀrks tydligt pÄ hela familjen. Oskar Àr glad, skrattar och ler större delen av tiden. Han grÄter/skriker alldeles lagom (till skillnad frÄn förra inlÀgget), han Àter inte lika stora mÀngder som förut utan nöjer sig med den "rekommenderade" mÀngden. Han sover som han ska och allt Àr just nu hur bra som helst. Det mÀrks att han Àr mycket mer "med" nu Àn vad han var innan. Finns inget underbarare Àn nÀr man böjer sig över honom nÀr han ligger i sÀngen/babysittern och han lÀgger pÄ sitt största leende nÀr han inser att det faktiskt Àr mamma som tittar pÄ honom. Det Àr fortfarande lite jobbigt att han ska Àta 1-2 gÄnger varje natt men jag Àr sÄ instÀlld nu pÄ att jag ska gÄ upp var 3e-4e timma pÄ nÀtterna sÄ det gÄr ganska bra.
HĂ„ller fortfarande pĂ„ att försöka stĂ€da lĂ€genheten ordentligt. Har stĂ€dat köket, hallen och badrummet en gĂ„ng i veckan senaste mĂ„naden men aldrig tagit mig för att köra igenom sovrummet eller vardagsrummet. Hade bestĂ€mt att det skulle göras idag men nu sitter jag hĂ€r i soffan och vardagsrummet ser ut som ett bombnedslag. Samtidigt sĂ„ fĂ„r jag inte ĂŒber Ă„ngest för det heller. Vi flyttar om lite drygt 2 veckor sĂ„ det har börjat packas lite smĂ„tt sĂ„ det stĂ„r kartonger i hallen och vardagsrummet men det stör inte mig lika mycket som det hade gjort för ett Ă„r sedan. Det bĂ€sta Ă€r att vi har gamla och nya lĂ€genheten samtidigt i en mĂ„nad sĂ„ jag hinner fixa alla smĂ„saker i nya lĂ€genheten innan de stora möblerna kommer och jag har tid pĂ„ mig att flyttstĂ€da :)


Kommentarer
Postat av: sassasnewlife.blogg.se

Älskade fina Oskar ♄♄♄
Äsch, ta stĂ€dningen nĂ€r ni ska flyttstĂ€da :-P

2013-08-15 @ 19:32:46
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0