Löööördag!

Micke somnade vid 20 igår så han var uppe med tuppen idag medans en annan inte var lika pigg. Gick upp vid 10, åt lite frukost men började må riktigt illa så jag kröp ner i sängen igen vilket var både skönt och välbehövligt. Skulle just nu vilja sova mig igenom alla dagar eftersom jag är konstant trött och seg men det går inte, måste ju leva ett normalt liv med hundpromenader, plugg och hushållssysslor ändå. Vaknade lite efter 1 men låg kvar i sängen tills det ringde på dörren och där står lilla söta Daniel och lillasyster, som också är ganska söt. Daniel hade med sig fika som vi smaskade på. Han härjade runt i lägenheten och skulle prompt sitta i Mickes knä, prata med Micke, leka med Micke och flamsa sig mot Micke, ingen annan dög åt herrn. Efter en timma åkte jag, Malin och Daniel till Valla och gick runt lite. Tråkigt att djuren inte var ute men stenar, kottar och fåglar dög nog gott åt honom för han tittade på allt och var glad. Trött blev han också eftersom han somnade ganska snabbt i bilen lilla bebisen. Körde hem honom till sina föräldrar och sen tillbaka hem till mig och lagade mat, kyckling och ris blev det. Kollade på "Är du smartare än en 5e klassare" och både jag och Malin klarade oss bra tills det blev en religionsfråga, då gick vi bet båda två. Vid halv 10 sög det i Malins godistarm så vi åkte till Maxi. Nu har Malin åkt iväg, Micke spelar och jag har tryckt i mig glass så bebis har fått en sockerkick och leker ninja. Hoppas på att illamåendet är försvunnet imorgon. Har haft äcklig jävla halsbränna hela dagen idag också. Usch. Måste vara för att jag drack läsk igår. Blir mest vatten för mig och då känner jag ingenting så nu är läsk uteslutet för min del ett tag framöver för det finns inget vidrigare än halsbränna. Fy för den som kom på att man skulle drabbas av det! Nähe. Gå och sova kanske?

Kommentarer
Postat av: sundarii

Ett tips som jag fick när jag väntade Sita, oftast på nätterna av ngn konstig anledning, ligg på vänstra sidan, enkelt och det funkade för mig varenda gång. Ja, det kan vara läsken som orsakade halsbränna eller så kommer du få en bebis med världens kalufs :-)

2013-04-21 @ 00:20:31
Postat av: sundarii

Hahaha, så tokigt mitt svar blev! Nä, jag fick inte tips på nätterna, jag menade givetvis att jag fick halsbränna just på nätterna. Hahaha

2013-04-21 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0