Uppdatering

Har varit några dagar med riktigt skönt väder. Har suttit på balkongen och varit ute i Vikingstad. Har ju inte träffat Bebis på flera dagar så när vi kom ut igår nästan sprang han mot mig så fick jag en bamsekram! Jag tror han gillar mig :) Idag är vädret dock inte lika lockande, vilket inte gör mig någonting då jag inte riktigt är på topp idag. Ska till jobbet vid 12 och följa med en boende till sjukan, lite lagom aktivitet för dagen känner jag, sen ska jag mysa med min karl hela kvällen.
På fredag blir det roadtrip med bästa Lina <3 ner till Falkenberg och hälsa på mamma och resten av klanen. Ella ska vara hos mamma i helgen också så då blir det mys med henne också. Det bästa med helgen är att barn, hundar och karlar ska stanna kvar i Östergötland så vi kan ha romantiska kvällar helt själva, givetvis blir det en sväng till GeKås också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0