Dagen med stort D!

Flyttdagen är här. Fick nycklarna igår och var i nya lägenheten med 3 kartonger så jag fick lite fler att packa i. Var där idag en sväng och drack mitt morgonkaffe, bar ju dit alla filter igår så jag hade inget annat val. När jag kom dit idag upptäckte jag massa fel på lägenheten, riktigt tråkigt. Mattan i hallen har fortfarande produktnumret kvar på sig, tapeterna i både sovrum och vardagsrum är väldigt dåligt uppsatta, inte ordentligt satta i hörnen utan det är typ rundat och trasigt. Golvet i sovrummet håller på att rulla ihop sig så det har lossnat och ser illa ut. Städningen har hon som bodde där innan nog hoppat över för det var skitigt överallt. Frysen har stått stängd i några veckor och det luktade apa när man öppnade och inte heller den var städad. Men men, nu är lägenheten min och jag ska fixa den precis så som JAG vill ha den. Varmt som fan är det idag så jag tar en liten paus innan bärhjälpen kommer. Har bara vardagsrummet och hallen kvar att flyttstäda nu men det får bli ikväll eller imorgon innan nycklarna ska lämnas in.

Då var man skäggetorpsbo igen. Passar på att tacka alla som hjälper mig att flytta idag. Utan er vet jag inte vad jag hade gjort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0