Morgonblogg

Kör en liten bloggning innan jag somnar. Har nu jobbat natt 2 av 3 och efter sista natten kommer 9 dagars underbar ledighet! Inatt har Tajson varit med på jobbet och han skötte sig kanon! Han har legat i sin bur under tiden som jag har sprungit runt och gjort mina sysslor och han har inte sagt ett ljud. Gjorde lite inkallning och fot övningar i korridoren när jag hade tid till det och det gick jättebra men mest tiden sov han i sin bur, det var ju trotts allt natt. Det finns inget underbarare än att komma hem på morgonen och möta en jätteglad Tira. Ja hon är ensam hemma vissa nätter jag jobbar och det tar hon INTE skada av. Tira betyder otroligt mycket för mig och skulle aldrig utsätta henne för någonting hon inte klarar. Ut på en liten promenad med båda hundarna, utfodra och nu har vi krupit ner i sängen alla 3. Tira under täcket och Tajson över täcket (det går inte så bra att vänja dom av vid att sova i sängen, jag gillar att mysa med dom)
Nu ska jag sova som en stock fram till kl 16.00, hoppas jag i alla fall.

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0