Blixt visit

Jaha, då har man lite snabbt såhär på eftermiddagen förflyttat sig 30 mil neråt landet och hamnat i mammas soffa. Var lite extra snäll och körde hem lillasyster idag och åker hem imorgon igen, skulle vilja stannat till tisdag men ska ju träffa sköterskan på nya jobbet då så det går ju inte. Var i Sjögestad och firade Ronja som fyller 8 idag, stora tjejen är hon ju nu! Hon var ju bara 4 när jag träffade henne första gången. När jag klev innanför dörren är det första jag hör Ronja som säger till sin farmor: "Farmor där är Anna, som ska bli ihop med pappa" varpå farmor svarar: "Jaså det är Anna". Höll på att dö av pinsamhet! Visst att Ronjas pappa är OTROLIGT snygg så jag hade ju inte tackat nej till honom, men situationen blev otroligt pinsam och jag ville vända på klacken och åka hem direkt. Stannade ändå kvar någon timma och hade trevligt med födelsedagsbarnet när vi byggde lego, jag är ju trotts allt någon sorts tant för Ronja eftersom vi inte är släkt. Än ;)
Nu blir det Walking Dead innan jag ska ta igen lite sömn som uteblev inatt.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Tack att jag fick åka med er dit :)

2012-03-05 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0