2 timmar kvar, eller 6 om man nu vill det.

Om 2 timmar åker jag hem till mamma för att vara där i en vecka och fira jul. Gjorde inte det förra året, då tillbringades julen på jobbet, så i år känns det extra speciellt att åka ner. Mamma har ju renoverat köket så det ska bli roligt att se hur dom har fått till det, tråkigt dock att det kök jag åt mat i när jag växte upp inte finns längre. Har kollat trafikrapporter hela morgonen för att se hur det ligger till på vägarna, idag och imorgon är ju årets "svarta" trafikdagar med mycket olyckor och dödsfall. Jag har ingen stress att komma ner och tar det lugnt och försiktigt så, därav 6 timmar till jag förhoppningsvis är nere hos mamma. Det ultimata hade ju varit att åka igår men jag jobbade kväll och Micke har praktik idag så det gick inte. Har i alla fall packat allt och det står redo i hallen att bäras ut till bilen. Får ta det i omgångar eftersom det är ganska mycket packning och jag vill inte ta det samtidigt som Tira och det "hemliga paketet".

Känner jag mig själv så kommer det inte bli så mycket mer bloggande detta året så jag passar på att önska mina läsare, om jag har några, en God Jul och ett Gott Nytt År! Nästa år kommer bli ett av de bättre i mitt liv, kanske rent av det bästa, har jag på känn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0