Jobbhelg.

Jahapp. Då sitter man här på jobbet igen. Vill verkligen inte vara här. Har en olustig känsla i hela kroppen när jag vaknar på dagen och vet att jag ska jobba, har nästan ont i magen. Jag trivs inte alls och det är så otroligt skönt att veta att det bara är 3 veckor kvar varav 1 vecka jag är ledig. Så 7 nätter med denna inräknad har jag kvar, helt otroligt skönt! Det är egentligen 10 nätter kvar men jag tänker ta ledigt sista helgen, då jag har lite att stå i och det blir svårt om man ska sova på dagarna och jobba på nätterna. Förhoppningsvis så får jag nyckeln till nya lägenheten då och ska börja flytta in och sen är det dop och det vill jag inte missa för allt i världen!

Har planerat lite saker inför flytten, hur jag ska dekorera och sånt. Är ju lite av en dekorationsflata. ÄLSKAR att ha "krimskrams" framme och min senaste ide kommer bli så bra! Lina och Sandra är inbjudna att hjälpa till då de båda gillar att pyssla, med lite fantasi kommer man långt.

I helgen har de frivisning av alla kanaler på tv'n på jobbet. Helt underbart för då går nätterna förhoppningsvis lite snabbare när jag har lite mer att zappa mellan än bara 1,2,4 och 6.

Tajson är med på jobbet inatt också. Han ligger och sover i tvättstugan och är jätte duktig :)


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh :D Här får man reda på lite mer än på BDB :P

Behöver du flytthjälp så hojta till.



Kram!

2012-04-07 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0