Makten av att bara kunna låta någonting vara.

Ja. Det är någonting av de få saker som jag faktiskt kan, och det väldigt bra. Att inte bli så otroligt berörd och irriterad på saker som människor säger, gör, tycker, tänker osv.
Jag kan tycka att genom att ens lägga tid och energi på att tänka på någonting som man irriterar sig på, så kan man inte vara så oberörd som man uttrycker att man är. Då finns det fortfarande någon sorts känsla gentemot detta/denna, tänk på att hat är en otroligt stark känsla som ligger väldigt nära att älska. Så för att hata något/någon så finns där samtidigt någon form av kärlek.
Så, där har även jag vädrat lite om hur jag tycker och tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0