Regning söndag.

Sitter hos mamma och fryser arslet av mig. Det är så otroligt kallt hos mamma så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tur att jag åker hem imorgon till min varma lägenhet, den saknar jag nu!
Jag har varit här sedan i fredags och bara haft det skönt. Har varit mycket tankar om rätt och fel de senaste veckorna men jag har äntligen kommit till rätta med vad som är vad.
Imorgon ska jag och mamma på studiebesök på bårhuset i Varberg.
Jag läser ju Lindrande vård nu, handlar om döende människor, och den kursen blev jobbigare än vad jag hade trott därför kom mamma på idén med att åka till bårhuset där jag såg pappa sista gången. Känns som ett ganska bra avslut och efteråt kan jag förhoppningsvis göra klart kursen utan att må och känna som jag gör nu. Det kommer nog bli lite lättare.
Nu ska jag och lillebror kolla på Gustafsson 3trp.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Hoppas att det blir ett bra avslut. Kanske ej för stunden men senare. ♥

2011-10-12 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0