Slutar aldrig att förvånas.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills flyttlasset går! Helt sjukt vad jag längtar!
Igår var jag med Elin, Johanna och hennes mamma Carina på krogen, jag var nykter eftersom jag skulle åka hem till lilla Bonkan sen, men det gjorde inte mig någonting. Hade roligt ändå + att jag inte är bakfull idag, kan ju inte bli bättre.
Min lilla älskling är i Kisa och lanar, har inte pratat med honom ordentligt på någon dag och jag saknar honom givetvis. Det regnar ute och jag hade tänkt sitta hemma och kolla på film och bara mysa ihop mig ikväll. Så kollar jag in på Facebook och då hade han skrivit till mig: <3, på min logg och det gjorde verkligen hela min dag! Jag blev så glad så jag kunde inte sluta le och blev helt varm inombords! Det är såna små gester som jag älskar att få! Sånt gör verkligen hela min dag och jag kan omöjligt bli nedstämd!
Nu blir det finalen i Paris Hilton's new BFF (reprisen från säsong 1) Brittney for the win!
Anna <3 Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0