Mobilblogg.

Då sitter man i nya lägenheten och jag stortrivs! Jag och Elin har jobbat som fan för att få den iordning och nu är det verkligen ett hem, är bara lite tavlor och småfix kvar sen så :) Den som vill får gärna komma förbi :) Bloggar från mobilen för första gången, ja jag är lite efterbliven, har ju inget internet eftersom Telia har kopplat fel så det hoppar igång imorgon hoppas jag, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Snart ska jag åka och hämta mitt älskade hjärta, han ska få sova jämte mig inatt, som han har gjort de senaste nätterna <3 Det är så underbart att vakna upp jämte honom, att känna hur han kryper närmre och kramar om mig och pussar mig i nacken. Han är helt enkelt bäst :) I väntan på att han ska hämtas ligger jag och Felin i soffan och kollar på Metallica. Super bra! Synd som fan bara att man inte är där. Nu när jag har lärt mig mobilblogga kommer förhoppningsvis bli mer inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0