Minisemester

Då har man en veckas "semester", har inga tider utlagda på mitt schema förrän på lördag, skönt! Lillasyster Åsa är och hälsar på, hon kom hit i lördags och stannar till torsdag. Idag blir det en tripp till skänninge och städa orden lägenheten. Det mesta är redan gjort men jag har fortfarande lite saker där. Jag har ju faktiskt en hel månad på mig att tomma den helt och städa den, så det är ingen stress. Det ska bli en tur till Ikano också, eftersom Åsa vill ha färgglada byxor, vad hon menar med det har jag inte en aning om, antagligen inte hon heller, men det blir nog bra ändå. Nu ska jag gå och fixa lite kaffe och en macka, sen åker vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0