Rosa och orange.

Idag fick jag pengar av min kära mor, det blev en tripp till BIKBOK för att kolla efter tröjor. Älskar reor eftersom det bara är då jag har råd att köpa kläder och nu har de halva priser på reapriset där. Hittade 2 college tröjor jag ville ha, en rosa och orange. När jag kom fram till kassan stod världens käckaste tjej och erbjöd mig 2 trosor för priset av en, så det blev 2 par leopardmönstrade trosor också.
Har ju varit en sväng på sjukan också. Efter mina 2 cellprov visade det sig att jag har cellförändringar så dom fick ta bort en bit av livmodertappen. Klockan 9 den 19 var jag och Elin på lasarettet i Motala, sjukt nervös var jag.
ingreppet tog 5 minuter och kändes ingenting. På kvällen fick jag feber men det gick över dagen efter.
Nu, 6 dagar efteråt är det någonting som inte är riktigt rätt. Alla ni som är äckelmagade och inte klarar av äkta information om vad som händer i min kropp: SLUTA LÄS NU! Jag har grön, bruna flytningar. Dom luktar fan och det är så mycket så trosorna är helt genomvåta på morgonen. Ringde till 1177 och dom misstänker inflammation så på onsdag ska jag tillbaka till Gynekologen i Motala för att se vad det är som är fel. Uppdaterar er igen när jag vet vad som är galet.
Tack som fan Elin för att du följde med mig och för att du förgyllde 3 dagar hemma hos mig! <3

Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag tänkte direkt - INFLAMMATION! Tur att du ringde upp snabbt för det är verkligen inget normalt efter en operation. Motalas gyn är suveräna, jag trivdes med dem när jag bodde i Motala, jag bodde 5 min från sjukhuset ;)

2011-01-25 @ 09:58:05
Postat av: Elin

Hoppas det inte är nått farligt =(

Tack själv för 3 underbara dagar med dig. Det va behövligt! <3

2011-01-25 @ 22:10:57
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fan Anna jag är orolig! Jag vill träffa dig! <3

2011-01-25 @ 22:21:08
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0