Jag blir så trött.

Här går man i godan ro och väntar på att få ett positivt besked från CSN. Alla poäng är lästa och allt är som det ska.
Haha, tji fick jag. Fick ett mail av min lärare idag som undrar vart min Apu bedömning har tagit vägen. Om hon inte får in det snarast får jag IG, eftersom jag inte gjorde min praktik när jag hade kursen fick jag ett IG och gör nu en IG prövning, till historian hör att man får bara göra 1 IG prövning per kurs, så kommer inte papprena in snart så får jag läsa om hela kursen och göra om 4 veckors praktik.
Vad fan håller posten på med?! Det är 2 veckor sedan jag skickade in brevet och jag satte 3 (TRE) frimärken på för att det garanterat skulle komma fram. Men icke sa Nicke. Det ligger väl i en brevlåda någon annanstans i Sverige och skrattar åt mig.

Ibland känns det som att alla fighter och kamper jag gör för denna förbannade utbildning är helt förgäves. När det blir såhär har jag ingen lust att plugga. Det är nog fan inte meningen att jag ska utbilda mig till undersköterska. Jag ska nog gå på soc hela livet tydligen.

Denna förseningen gör ju också att CSN inte kan godkänna min ansökan eftersom dom inte har alla poäng registrerade, så då kommer jag få söka om en gång till. Och i kursen jag läser nu (omvårdnad) är det 3 veckor praktik. Jag är inne på 2a veckan men har ingen praktikplats. Får jag inte praktiken gjord får jag inget bidrag i höst eftersom jag har anmält dessa poängen till csn. Jag vet inte hur jag ska göra.
Jag blir så trött.

Nu ska jag i alla fall ta en kopp kaffe med Tira ute i solen och hoppas att det löser sig.
Jag gör verkligen allt som jag kan göra men ändå blir det så otroligt fel för att det alltid är någon länk som ska fela. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0