Tralala

Nyduschad och har precis dragit bort ansiktsmasken från ansiktet, så nu är jag len som en babystjärt.
Sitter med skoluppgifter i soffan och ska försöka göra lite läxor och renskriva lite hade jag tänkt men som alltid när jag börjar avbryts jag av tristess och slutar sen och tänker "jag ska göra klart om en stund" men icke.
Imorgon är det ingen lektion i skolan men jag ska ändå in för att göra grupparbete om stroke med Sandra och Elli.
Sen blir det jobba 17-21 med bästa Linnea. Kan lova att det kommer bli en hel del skratt imorgon. Måste skriva en rapport också men det får väl bli när vi dricker kaffe, annars hinns det inte med.

I natt gjorde jag någonting som jag längtat efter länge. Jag beställde en Iphone 4. 00.02 klickade jag på köp knappen och beställningen gick iväg. Nu håller jag alla tummar och tår jag har för att leveransen inte ska dröja 6 veckor som det stod att den kan göra. Men det känns som att alla som vill ha en Iphone redan har beställt och fått sin så jag är optimistisk och hoppas på att den kommer nästa vecka. Då kan jag lova att jag ska pilla och Micke <3 ska få ha sin ifred. Bara han hjälper mig lite med min så är jag nöjd. Har hittat lite spel som jag SKA ha på mobilen.

Näe, om jag nu ska ta tag i mina studier så jag kan gå och lägga mig någon gång. Sov en liten stund på soffan innan och vart väckt av ett sms från Lina. Fattade först inte vad det stod för jag vart så otroligt rädd. Men sen trillade poletten ner och jag insåg att det var uppdateringar från kvällens LHC match.

Michael; Du är min sol, mitt hjärta, mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0