Sjuk en lördag.

Ibland flödar inspirationen till bloggen som niagarafallet medans det ibland är helt dött, som tarzan bäcken.
Jag har gått och dragit på mig en sån jävla förkylning så jag tror jag blir galen. Var i skolan i måndags men sen tog det stopp. Jobbade i måndags och i onsdags och det får jag sota för nu. Fy fan säger jag bara, jag har inte tid att vara sjuk.

I onsdags kom iaf min snygging hem till mig! Vi har myst massor och jag har bakat bullar och lekt hemmafru. Skulle jobbat idag och imorgon men det går inte. Jag orkar göra grejer i en timma men sen är jag helt slut och måste vila så det blir inget jobba för min del. Hoppas att jag kan gå till skolan på måndag i alla fall..

Nu ska jag vila igen. Huvudet bankar och snoret rinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0