överambitiös

Här sitter jag, en lördag och pluggar stroke. Har ett arbete som ska lämnas in senast tisdag och jag känner att jag inte vill sitta kvällen innan och stress skriva, som jag brukar göra. Har kladdat ner massor på papper så nu är det bara att skriva om och renskriva på datorn och sen maila in och det tänkte jag göra senast måndag kväll. Imorgon ska jag renskriva ett arbete om döendets 4 faser. Men det behöver, som tur är, inte vara dataskrivet.
Imorgon är det jobb som gäller så i natt sover jag i Vikingstad men när jobbet slutar 13.00 tar jag min väska och min hund och åker hem till Skänninge för att verkligen göra klart arbetena. Ska verkligen lägga ner tid på skolarbetena nu har jag bestämt. Sen är det ju inte helt fel att sitta hemma och plugga heller när jag har massa värmeljus och fotsalt som jag tänkte utnyttja imorgon också.

Näe, nu har jag dragit i mig 2 koppar kaffe så nu ska jag ta och besöka hemlighuset (för er som inte förstår så ska jag skita)

Kommentarer
Postat av: sundarii

Haha, du är så skön, Anna! (Syftar på den sista meningen.)



Vad kul att få veta att det går kanoners att kombinera studier och jobb!

2010-09-26 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0