Löneförhöjning.

Fick hem min lönespec idag och upptäckte att jag minsann har fått löneförhöjning. Fick retroaktivt för hela sommaren, det var inte mycket pengar men jag vart glad ändå. Tänk att man kan bli så glad för 3 extra kronor i timmen. Helt sjukt. Tror det visar att jag faktiskt är mänsklig och har känslor. 3 kr extra för de 285 timmar jag har jobbat sedan jag började. Vad ska jag köpa för dom pengarna? Tira ska i alla fall få ett fodrat täcke så hon inte fryser så mycket när vi är ute, sen vet jag inte. Mitt hjärta kommer nog få en och annan dosa snus också.
Näe, nu ska jag putsa fönster så jag kan se ut på snön :)

Längtar faktsikt till söndag. Det ska bli så mysigt när jag får besök. Måste börja städa i tid så allt är klart till söndag. Då är det ju första advent!

Blir nog så att jag åker ner till Falkenberg över jul ändå. Som det ser ut nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Men guuu så härligt! Vad bra det går för dig Anna! :D



2010-11-25 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0