Irriterad....

Fy fan. Kan säga att det inte är lätt att plugga när Words inte fungerar på datorn och när pojkvännen sitter och skriker "HOR VIMAN!" för full hals. Han spelar CS. 2 otroligt irritationsmoment hos mig just nu. Funderar allvarligt på att ta med mig hunden ut i regnet och gå till Statoil och köpa cigg. Känner att jag måste svalka av mig lite innan jag slår sönder någonting. Men eftersom mina skor har gått sönder, igen, så kommer jag gå runt med Roxen i skorna och det är jag inte sugen på. Hinner inte bli sjuk så jag får nog stanna inne och snusa istället, det ska ju tydligen vara nyttigare har jag hört.

Näe, irritationen kryper längs ryggraden nu så nu måste jag göra någonting!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en underbar dag! :)

2010-11-02 @ 23:10:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: sundarii

Hoppas det löste sig för dig :/ Vad jag har hört så kom det ingen polis på vår gård och ingen mord skedde. Så jag antar att det gick rätt bra ändå igår kväll :)

2010-11-03 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0