Jag är knäpp.

Ja suck. Vad säger man. Jag är inte den skarpaste kniven i lådan. Glömsk och jävlig är jag.
Hade totalt blandat ihop praktik tiderna. Trodde jag började 16.00 idag men det är på onsdag jag gör det. Vad ska dom tycka om mig nu? Får prata med min handläggare på onsdag och förklara hur det ligger till. Kan ju vara för att jag är gammal som jag glömmer saker. Eller så är det så enkelt att jag har huvudet på annat håll.. Haha..

Ja, så kan det vara med det. Har iaf haft riktigt mysigt i helgen. Förutom mensvärken som har gjort mig galen. Fick så ont i äggstockarna så F fick springa till apoteket och köpa panodil till mig. I fredags drack vi lite. Fyllehickan var och hälsade på en sväng också. Haha. Det fick folk tydligen roligt åt.
Igår var det hockey och jag trodde jag skulle skita ner mig när USA fick in sitt 2-2 mål, 24 sekunder kvar i sista perioden, när herrarna i lägenheten ställde sig upp och började hoppa och skrika. Tira vaknade också och undrade vad som hände. Jag kan säga att det är ganska skönt utan allt OS på TV nu.. Nu kanske man kan bli normal igen.

Nu ska jag förbereda mig inför morgondagen.

Me like you alot!

Kommentarer
Postat av: syster malin

ja jag ska inte säga så mycket!:D jag har också blandat ihop mina tider totalt.

en gång trodde jag att ajg började sju, det visade sig att jag började 14:00, hmm

haha, o ibland kom jag två timmar förtidigt,

frågar du mig är det nog något som går i släkten ;D

2010-03-01 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0