Uppdatering :)

Ja det är väl dags att göra en uppdatering. Inte för att så mycket har hänt i sedan sist men det är ju snart en månad sedan jag skrev.

Skolan har slutat för terminen så nu gör jag min praktik i 4 veckor. Det går riktigt bra och är roligt framför allt. Känns dock lite sugigt att jag måste praktisera på midsommarafton eftersom jag gör det gratis och det är storhelg.

Jag är kärare än någonsin! Det finns ingen underbarare än min Micke! Han är så fin och får mig verkligen att må bra. Jag älskar när han tittar in i mina ögon och säger att jag är den vackraste människa han sett. När han kryper upp tätt intill mig på morgonen, pussar på mig och viskar "god morgon". Det är de små betydelsefulla sakerna som han verkligen tar vara på och ser till att jag får. Det är inga dyra gåvor och sånt utan det är pussar när jag verkligen behöver det och ord som får det att pirra till i hela kroppen. Ja det går inte att beskriva med ord egentligen hur jag känner men ni som har varit upp över öronen förälskade i någon ni vet precis hur jag har det!

Har planerat att kolla på underbara Lars Winnerbäck med ännu mer underbara Jennica <3 i Juli. Han kommer ju till falkenberg så vi har planerat att sitta på en filt i gräset, dricka lite vin och bara insupa hela atmorfären som Lasse skapar med sin musik. Var otroligt längesedan jag träffade Jennica så det ska bli riktigt trevligt.

Det var den uppdateringen det. Nu ska jag upp till affären och handla någonting till ikväll. Har lite funderingar på att köra fotbad och liknande ikväll när jag är ensam. Har ju praktik imorgon kl 7 så Micke är hos sig, kom ju precis ifrån honom så jag har fått min dos av pussar, kramar och kärlek så jag överlever till måndag.

På torsdag ska jag träffa Lina och ta en glass i Mjölby. Älskade Lina! Hur ska jag klara sommaren utan henne?

Kommentarer
Postat av: Jen

Äntligen en update :) Härligt att höra att du är nykär, det bästa som finns! Flyt med på vågen! Verkar vara gott om biljetter så no stress.. Men vi bokar det eller hur?! Åh vad jag längtar. Melissa Horn också ju... Kan inte blir mycket bättre. Ta med dig killen med vettja?! Puss kram

2010-06-04 @ 18:07:21
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Lina

Du får la klara dig med din andra Lina.. :) om jag duger vill säga.. ;)

2010-06-04 @ 18:54:56
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Jag som trodde att Lina var just vår Lina :P Men det var visst en annan Lina.



Visst är kärleken UNDERBAR! Du som gav nästan upp innan du träffade Micke ;)

2010-06-06 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0