Trötter, det är jag det.

15.33 var klockan när jag gick upp idag. Illa, illa. Måste ta tag i detta nu och vända tillbaka dygnet.
Ska prova Tisses knep för att vända tillbaka dygnet. Sova ganska mycket nu ikväll och sen gå upp vid 4-5 inatt och vara vaken till 9-10 imorgon kväll. Vi får väl se hur det blir. Känner jag mig själv rätt så kommer jag gå och lägga mig imorgon också bara av tristessen. Fast jag vet i alla fall hur jag ska lyckas gå upp så tidigt. Blir till att gå ut en riktigt lång promenad med Tira.

Inte heller vart jag klar med mina glas igår. Jag har 4 glas kvar som jag tänkte att jag skulle sätta igång med om en liten stund. Så det blir nog inga bilder idag, blir det det så kommer dom lite senare eller väldigt tidigt imorgon.

Kollade klart på Big Brother igår också så nu vet jag inte riktigt vad jag ska kolla på. Får leta upp en långkörar serie på tv och börja titta på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0