They are gone!

Inatt åkte de ut. Jag orkade helt enkelt inte längre. Pratar om mina älskade piercingar i läppen och i tungan. Har så förbannat ont i tandköttet och det har slitits så otroligt mycket så det var väl egentligen lika bra. Det känns lite små konstigt i munnen vill jag lova.

Sitter hemma hos Annie. Hon är i skolan och är duktig medans jag och Figo sitter vid varsin dator, otroligt sociala mot varandra. Är tänkt att jag ska åka hem ikväll men jag vet inte om jag orkar. Börjar få ett tryck över bröstet och mår inte speciellt bra idag. Kanske inte är så idealiskt att vara själv då. Får se hur jag mår om några timmar.
I helgen ska jag i alla fall försöka inhandla lite nya kläder, om jag får mina pengar vill säga. Känner att min garderob behöver förnyas lite. Så ska jag köpa hårfärg också så jag ser vettig ut i huvudet igen.
Sen blir det lugnt för min del.

Så här känner jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0