Snart är det helg!

Snart är skolveckan avklarad. Är riktigt trött i huvudet och kaffesugen.
Igår var det en riktigt stressig dag. Skolan mellan 8 och 15, hem och ut med en väääääääldigt kissnödig Tira. Sen ner till tvättstugan för att få bort all smutstvätt jag hade i tvättkorgen. Det gick bra med handdukarna och kläderna men sen när jag skulle tvätta mina julgardiner hände någonting. Av någon konstig anledning hade mina vita gardiner krypit in och gömt sig bland de röda så nu har jag ROSA julgardiner med röda hjärtan. Det skär sig så in i helvete kan jag lova så nu ligger dom i soptunnan. Pinsamt av mig som har tvättat min egen tvätt sedan jag var 15 och inte haft ett enda missöde.

Ikväll blir det sängen ganska skapligt. Börjar halv 11 imorgon men jag är helt slut i hjärnan och tror jag behöver all sömn jag kan få just nu. På lördag blir det en tripp till Skäggetorp. Ska ju ha pluggdate med Annie var det sagt. Ska klämma in Min Elin mellan alla böcker och papper också så jag hinner träffa henne en stund också. Saknar ju henne. Har inte träffats sedan jag fyllde år ju :(

Jag tror Tira börjar bli sjuk eller nått. I huvudet alltså.
Hon skäller och morrar på saker och ljud som inte finns. Något fel är det på henne. Hjärnspöken har hon helt klart.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas jag =) Annars blir det smisk:P

2010-01-22 @ 15:11:32
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0