Nu är julen borta.

Första dagen i skolan gick bra. Var där i en timma och sen var det dags att åka hem. Fast bussen hem gick 12.20. Så jag gick till resecentrum och åkte till Linköping för att åka tillbaka igen. Det var ju riktigt kallt ute så jag var inte så sugen på att stå ure i kylan.

När jag kom hem tänkte jag att det var dags att ta bort julen. Hur mycket jag än tycker om den så blir det lite jobbigt efter ett tag. Så nu är alla gardiner tvättade (julgardinerna tar jag imorgon) och upphängda. lite omväxling förnöjer så det ser inte ut som det gjorde innan.

Är ledig imorgon så vi får väl se vad vi hittar på. Är ledig måndag och tisdag fram till vecka 5 och efter det är jag ledig måndagar. Skönt med 3 dagars helg. Fast det kommer nog bli lite plugg på helgerna tror jag.

Har hittat en ny serie nu när jag kollat klart på big brother. "Tool Academy". Bra som fan. Orkar inte förklara vad det handlar om så är nyfiken får Googla.
Nu skriker magen om mat så until' next time; I'm the one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0