Maslow, Eriksson och Freud.

Ja ni, här händer mycket hela tiden. Inte en lugn stund, eller jo.. Har ju faktiskt haft det ganska lugnt större delen av dagen.
Slog upp mina små blå och var riktigt pigg. Tänkte att "shit, nu är klockan säkert 2-3 eller något. Och jag som ska lägga mig tidigt ikväll". Gick upp för att gå på toaletten och passade på att kolla till klockan. 10.15. Så tidigt har jag nog inte vaknat självmant på väldigt länge.
Gick ut med Tira en sväng och när jag kom in tänkte jag att jag skulle kolla om jag kunde tvätta idag men icke sa nicke. Blir till att tvätta imorgon efter skolan. Hämtar ut min bankID imorgon också så nu ska jag kunna fixa till massa saker.

Det tråkigaste med att gå i skolan det är att sitta själv och plugga. Det är så otroligt och olidligt tråkigt men det måste göras. Så i helgen har jag fixat en plugg-date. Blir té och 2 näsor långt ner i böcker för mig och min date. Skönt att det är någon mer man känner som pluggar så man får lite motivation. Fast motivationen är det inget fel på. Det är otroligt kul att plugga. Imorgon ska vi ha Psykologi, vilket intresserar mig så hääääääääääääääääääär mycket. Fick hem min bok igår också så nu blir det hela lite enklare. Älskar psykologi och psykosociala biten.

Nu ska jag krypa ner i sängen, sätta timern på en timma och slökolla på Scrubs. När kommer mitt musikalavsnitt?

Kommentarer
Postat av: Theréz

Duktig du är som pluggar så :) Tänk om man hade lite energi till det själv.. hahaha!

2010-01-20 @ 09:35:59
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: lina

Så du har lärt dig nu hur man sätter på timmern på tvn.. ;) haha..

2010-01-25 @ 18:47:01
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0