Imorgon börjar skolan.

Jaha, då är jul, nyår och födelsedag avklarad.
Fick en hel del fina födelsedagspresenter.
OBH-NORDICA chili serien, våffeljärn av familjen.
Lakan och påslakan av familjen.
Busskort av mamma.
Pengar Olle, mormor och morfar.
Hello Kitty grejer av Elin och Johanna.
10 skraplotter av Figge och Emil. (vann 10kr)
Ljuslykta och döftljus av Ragnhild och Bengt.

Den finaste presenten är inte alltid den som är inslagen. Finaste var att så många kom och ville fira mig!
Det hände också grejer som gav mig mer hopp inför 2010.

Imorgon börjar allvaret. Skolan.
08.30 ska jag infinna mig i sal 208, och därmed basta!
Ska bli riktigt kul att börja plugga faktiskt. Ser fram emot det jätte mycket.
Så nu sitter jag här i min ganska så städade lägenhet. Värmeljus, lugn musik, fårskinnstofflorna och en riktigt bra bok. Söndagar ska inte innehålla så mycket mer tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0