Till Carina och hennes Familj.

Idag och för en tid framöver går alla mina tankar, min kärlek och mitt medlidande till hela familjen Johansson/Axelsson.
De har förlorat en av de viktigaste människor de har. En mamma, en syster, en dotter, en mormor har idag blivit en ängel. En av de finaste änglar som finns där uppe bland molnen.

Ord är överskattade i en sån här surrealistisk situation så därför tänker jag inte ens försöka.
Jag vill på mitt eget sätt hedra Carina. Just nu blir det bäst genom musik.

Jag kommer ha ett ljus brinnande hela natten.

Det ljuset är för Carina och hennes familj.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Tack älskade Anna för ditt stöd, det betydde mkt för oss att du kom och sa adjö tillsammans med oss :)

2010-02-17 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0