I'm soooo layed back now.

Seeeeeeeeeeeeeeeeg! Ville bara meddela att jag är seg idag... Trötter och hängig (dock inte bakfull)
Igår vart det mycket sova och film. Jag, Annie, Figo och Mange lekte hela dagen igår. I väntan på maten igår "råkade" jag somna till i soffan. Damned skönt.
Vi kollade på någon konstig vampyr film efter maten. sov/pratade i telefon genom hela filmen.. Ooops.
Sen vandrade jag och Figo upp till centrum och köpte bananer och glass. Friterade bananer är ju gott, men ack så mättande. Till det kollade vi på Gamer. Den är nog en av de bättre filmer jag har sett på länge. Sen är det ju ingen nackdel med att Gerard Butler var med. Han är ju ögongodis!

Jag vet inte riktigt hur allt ligger till nu. Men jag kan verkligen inte gömma vad jag tycker och tänker. Jag har gjort det allt för länge och därför är det stop med det. Jag känner ingen skuld för att jag skrev och jag tänker heller inte ta bort någonting. Allting som händer i mitt liv, små och stora saker, formar mig till den jag är. Varför då hoppa över bitar och ångra sånt som hänt? Slutet är jag inte nöjd med, det hade kunnat bli så mycket bättre men kanske det är lika bra att det fick ett avslut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0