blabla, blablabla blabla... Armen!

Om man kanske ska strunta i att skriva upp vad man tycker och tänker här för att bespara alla andra lite läsning om sig själva? Jag kanske skulle börja med en modeblogg som alla andra istället, hade det blivit bättre då. Får väl helt enkelt börja skriva dagbok med hur jag tycker, tänker och känner. Då är det ju bara jag som kan läsa det.
Fast å andra sidan om jag skulle börja en modeblogg måste jag ju köpa nya kläder, digitalkamera och börja plugga på om vad som är inne och vad som är ute...

Igår var det i alla fall fest hos Mange. Riktigt trevligt var det och ingen bråkade, för ovanlighetens skull. Hade en del djupa samtal under fläkten med Sara och Forre (med tillhörande fotmassage)
Det diskuterades hej vilt om svenska fängelser, kvinnomisshandel och massa andra saker.
Till slut var det bara jag, Mange, Forre och Johan kvar. Mange fick vi tvinga in i sin säng och Johan fick sova kvar på soffan. Hamnade uppe hos Forre och kollade på en dokumentär om Hermafroditer. Väldans trevligt en fredags natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tankar och känslor tilltalar mig mer att läsa om än kläder. Du är stark gumman, oslagbar! Puss

2010-02-06 @ 20:47:24
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0