Längsta dagen någonsin.

Denna dagen har nog varit den längsta dagen i mitt liv. Den vill ju aldrig ta slut!
Känns som att jag har väntat i en evighet på att klockan ska bli 9 så jag kan kolla på Desperate och äta popcorn men nej då, klockan är inte ens 8 än!

Tänkte att jag skulle skriva klart min överklagan till länsrätten ikväll så jag kan lämna in den imorgon. Den ska vara så välskriven så länsrätten ger soc dåligt samvete för att jag inte fått några pengar. Jävla soc.

Idag är ingen bra dag helt enkelt. Tänkte att en långpromenad med Tira skulle hjälpa men det gjorde det inte.
Vill slå sönder saker men gör jag det så vet jag att jag kommer ångra mig imorgon när jag ser skiten och insér att jag först måste städa upp allting och sen köpa nytt.. Dagens I-lands problem..

Kommentarer
Postat av: sundarii

Hur fan överlever du??? :s

2010-04-14 @ 07:28:11
Postat av: Anna

Överlever vad Sandra?

2010-04-14 @ 15:03:21
Postat av: sundarii

Överlever utan pengar? Vart får du pengar ifrån så du kan betala hyran och äta?

2010-04-15 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0