Extra uppgifter.

Nu är det liv i skolan. Jag har ju missat lite lektioner och får därför göra extra uppgifter för att klara mig.
Det tycks inte om av vissa klasskamrater för dom har minsann kämpat sig igenom hela terminen.
Nu är ju grejen den att samtidigt som jag har gått i skolan och pluggat som ett as, de dagar jag har haft ork till det, har jag fått kämpa mot soc och csn för att få pengar så jag kan leva och betala mina räkninger varje månad.
Magproblem och annan skit som har kommit i vägen så visst har jag fått kämpa precis lika mycket som alla andra, om än lite mer kanske.

De må plugga på 100% precis som jag skillnaden är att jag fått kämpa för min överlevnad. Nu är jag trött på att vrida på sanningen, vill inte att dom ska veta allt, skämmas, titta undan och hitta på ett svar som är tillfredsställande nog för dom. Har dom problem med att jag fått extra uppgifter, samtidigt som jag har alla ordinarie uppgifter att lämna in så får dom gärna komma till mig och säga det nu för nu är det fan slut på snälla Anna, i alla fall mot dom som inte är snälla mot mig.

Så det så.

Nu ska jag plugga så jag blir klar med mina uppgifter någon gång.

Imorgon: Prov, mag- och tarmkanalen
Torsdag: 1 inlämningsuppgift
Tisdag prov i psykologi + 4 inlämningsuppgifter
+ lite extra. Någonting att klaga på då resten av klassen inte ens har hälften att göra?

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra där Anna.. Nu visar du ju iaf att du kan ta ..... hehe.. ;) Duktig du är nu blir jag stolt igen.. Eller okej inte riktigt än men förhoppningsvis om en vecka.. :D hihi.. men Nu visar du ju iaf att du har planer på att fixa det.. ;) Bara de gör att jag blir stolt.. :D

2010-04-20 @ 21:15:53
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Skit i vad de tycker, de vet ju inte hur du har det.

Satsa på dig själv och bevisa för dig själv att du klarar det. styrkekram

2010-04-21 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0