Utslagen

Idag har jag legat utslagen i soffan hemma hos Lina. Jag har varit helt slut och sovit nästan hela tiden. Är yr i huvudet och riktigt seg. Eftersom vi fixade bilen igår hade jag bestämt att jag skulle åka hem skapligt idag och vara hemma hos mina katter ett tag. Med skapligt menade jag vid 13-14 tiden.. Men jag var inte hemma förrän vid 18. Tror jag i alla fall.

Nu är jag hemma i alla fall. Har duschat och tänt lite värmeljus med äpple och kanel doft. Så nu luktar det gott i hela lägenheten. Blev lite piggare efter duschen men jag är fortfarande seg. Både i huvudet och i hela kroppen.
Tira ligger jämte mig i soffan och sover. Hon tycker nog att det är skönt att vara hemma. Så slipper hon ha en liten Rockie hängandes i huden på henne. Han är ju bara för söt men även en liten Tira behöver lugn och ro ibland.

Imorgon ska jag till Väderstad och plocka ur saaben som ska skrotas snart. Lika bra det eftersom den inte är riktigt säker att åka med. Hoppas jag får tillbaka skatten på bilen snart också, och försäkringen. Är lite dåligt med pengar på mitt konto och inga cigg har jag. Eller jo, jag köpte ett paket innan så jag har ju till i morgon. Tur att jag har nikotintuggummi hemma också. Och en dosa snus för nödsituationer och det är väl ändå detta...

Jaja, nu ska jag inte sitta här och klaga mer. Kunde ju faktiskt ha varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0