Trött

Idag är jag riktigt trött.. Äckligt trött. Gick upp för en timma sedan när Mullas mamma kom hem och hade ont i magen. Stackarn. Tänkte så mycket på pappa då. Nu ligger hon på soffan och sover.
Jag gick och duschade, vilket var riktigt nice, och nu sitter jag i Mullas rum och väntar på att hon ska komma hem.

Jag har sovit riktigt dåligt inatt. Kunde först inte somna, sen vaknade jag av att Mulla pratade i sömnen. Sen vaknade jag av hennes väckarklocka. Kl 8 körde jag henne till skolan, tillbaka hem för att försöka sova lite till. Vid 9 var Thim hemma en stund och röjde runt som en annan galning. Somnade om och för en timma sedan kom Carina hem. Då tänkte jag att det var lika bra att gå upp. Så nu är jag ren och uppe. Funderar på om jag ska gå upp till centrum och köpa våran färdkost. PowerKing och godis. Skaplig sockerkick vi kommer få när vi sitter i bilen. Mamma och familjen kommer ju tro att vi är höga eller någonting när vi kommer ner.

Ska ta en sväng förbi familijen Södergren också. Dom har ju äntligen hittat ett hus. Eller inte bara ett hus, en hel gård som dom bor på. Maria skulle vara där också så då får jag träffa henne med!

Näe, centrum var det ja...

Kommentarer
Postat av: *Lina

Ha de bra där nere nu och hälsa alla från mig.. Så hörs vi av.. :) pussar

2009-09-18 @ 01:52:31
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är hemma i fbg 5-12 oktober :D

2009-09-21 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0