Otursförföljd!

Fy fan säger jag bara. Kan man ha mer otur än jag? Grädden på moset hade ju varit om jag inte fått min lön idag.
Bilen har ju börjat krångla igen, var och köpte nytt batteri och startkablar. Med kablarna funkade det inte så vi bytte batteri. När jag kom ner till bilen märkte jag att hatthyllan ligger löst i baksätet. Där hade jag inte lagt det. Skulle flytta över hundmat och kattmat till bagaget och märker att slutsteget och en stereo är borta. Stereon jag hade i baksätet var också borta. Jag har haft inbrott i bilen. Helvetes jävla rövar som går in i min bil och plockar saker. Det som är lite konstigt är att jag hade högtalare löst i bilen också som de lätt kunde plocka och Mullas dämpare men dom har de inte rört. Så jag är ju inte speciellt glad idag. Måste ju köpa ny stereo också. Suck. Det ska i alla fall bli en med världens jävla larm och usb port.

Nu är det nya batteriet i också, så jag kan åka till jobbet imorgon. På söndag ska vi mäta och se om det är jorden det är fel på..

Nu har jag köpt ny kattsand. Svindyr men den ska vara bra sägs det, så nu luktar det gott här inne. Ska tända lite värmeljus med äppeldoft sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0