Man slutar aldrig förvånas

Ja... Det är inte lätt att vara liten. Älskar att börja mina inlägg med lite kryptiska meddelanden!

Har tvättat 3 veckors tvätt idag. Det tog tid! Men som tur är hittade jag ett program som bara tog en timma iställetför 2 som det har tagit innan. Har tyvärr lite kvar som ska tvättas imorgon.

Har fått ett bud på golfen också. Men sänker mig inte under 3000:- så det var synd för honom, hoppas han nappar på den bara så jag blir av med skiten!

Äter nu en macka med Kalles Prickiga! Damned gott alltså.

Näe, scrubs och sen får vi se vad jag hittar på.. Funderar på att städa lite i natt. Är ju inte ett dugg trött. Dammsuga får jag göra imorgon annars väcker jag grannarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0