Höst.

Nu har hösten kommit. Hade faktiskt mössa på mig igår. Frös som bara den om öronen.
Nu har bilen tonade rutor också. Jag, Elin, Becka och Tommy pillade med det igår. Jag kan säga att jag är glad att jag inte gjorde det själv. Det var väl inte så svårt med det var jädra pilligt. Så nu är det bara lådan som fattas och sen är jag nöjd. Lådan har jag ju iofs det är sladdarna jag inte har. Får se om jag kanske får tag på lite sladdar idag. För då är jag hel nöjd!

Ska snart ta tummen ur och städa upp lite i min lägenhet. Fick i alla fall upp mina nyinköpta tavlor. Eller ja, jag köptedom för en månad sedan. Men dom är det nyaste i alla fall.

Nu ropar disken i köket så det är väl bäst att jag springer dit och tar hand om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0