Home again

Jaha, då är man hemma i Skänninge igen efter en helg i Linköping.
Mulla kom och hämtade mig i fredags eftersom Gölfen strejkar igen. Förbannad gör den mig.
Var med Mulla på jobbet och sen kollade vi på film med Klint och Lina. Det var mysigt och någonting annorlunda mot vad vi brukar göra.

I går var det sexparty hos Lina. Riktigt roligt var det faktiskt. Ganska mycket folk var det också. Sen satt vi på brasken ett ganska bra tag. Jävla Camberg till att lura på oss massa tankenötter. Men jag och Lina löste den till slut ändå. Haha!

Nu kollar jag på Nothing Hill och sen blir det de sista avsnitten av One Tree Hill säsong 6.
Värmeljusen är tända, Tira sover i soffan, Gramse på golvet och Baloo i mitt knä. Kan det bli mysigare?

Imorgon tänkte jag att jag skulle försöka mig på att tona rutorna på bilen. Någonting måste jag ju göra. Jag kan ju inte bara låta den stå. Så får vi hoppas att Mulla och Bengt kommer hit imorgon och hjälper mig med lite kablar.

Kommentarer
Postat av: *Lina

Klart vi klara den.. :) vi är ju bäst.. ;);) hehe

2009-09-18 @ 01:47:37
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0