Hemfärd

Då är det dags att åka hem då.. Snart i alla fall. Väntar på att Mulla ska vakna till så vi kan åka. Jag längtar hem till min vovve och mina katter. Ska hämta Tira i skägget när jag kommer hem sen blir det till att åka till Gramse och Baloo och ge dom lite kärlek och värme. Hade faktiskt tänkt vara i Skänninge hela veckan. Åker in på fredag en sväng, löning, och sen är det jobba i helgen som gäller. Skönt. Har inte gjort det på ett tag.

Har hunnit med ganska mycket nu när jag varit nere. I torsdags när vi kom ner åkte vi in till Harry's och gjorde Popquiz. Det gick inte så bra för oss men det var roligt i alla fall. I fredags var vi och hälsade på Mormor, där åt vi lite mat och sen hade vi sexparty och sen hyrde vi film som vi satt och tittade på. Mysigt var det. I lördags åkte jag och Mulla och köpte skor. Fick ett par svart/rosa. Riktigt fina! Sen firade vi Ella, som fyllde 3 den 17e. Som vanligt när det är någonting hemma hos oss så blir det mycket flams och trams. Otroligt mycket minnen pratas också och det är alltid lika trevligt. Sen på kvällen åkte jag och Mulla till Chanique. Där körde vi lite "Sanning och Konsekvens" Det var riktigt roligt. Fick skicka iväg massa knäppa sms och sen fick vi uppdrag vi skulle göra på krogen men dom glömdes bort när vi väl var där. Krogen var samma som vanligt. Massa turkar och fjortisar. Åkte hem vid halv 3, inte för full men inte helt nykter. Igår var det pizza inne på Falkenberg's. Det var riktigt gott! Sen spelade vi kort med Tisse och hans kompisar och sen kollade vi på Pulp Fiction. Idag åker vi hem.

Borta bra
Hemma bäst

Kommentarer
Postat av: Mulla

Buhu... Mulla misses...

2009-09-22 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0