Vilken dag!

Vaknade av ett sms av Elin imorse. Halv 9 var klockan och jag som skulle vara hos Elin kl 8. Jaja, det var bara att dra på sig kläderna och vandra bort. Där blev det en macka med leverpastej och lite prat. Cigg på balkongen och sen hämtade Tommy och Sjöberg upp oss för att åka till Strååker. Väl där fick jag och Elin gå ut på en liten ö på åkern och där tillbringade vi 3 timmar. En gång i kvarten gick vi ner till banan och vinkade till förarbyte.
Riktigt mysigt var det att umgås med Elin idag. Tack som fan!

Elin är flaggvakt/paparazzi

En bil började brinna, syns lite dåligt. Klicka för större bilder.



Väl tillbaka i Skägget gick jag till Lina och Klint där 2 glada vovvar mötte mig. Lina låg på soffan och sussade sött.
Efter någon minut bara så ringde Becka. Så hon, Elin och jag åkte till Mc D's. Sen åkte vi till Skänninge för att jag skulle ge katterna mat. Medans jag duschade kollade Elin och Becka på Ghost Adventures, fram tills Becka somnade. Hon ryckte till så hela sängen skakade. Till slut somnade Elin också. Sen åkte vi till Becka så hon också fick duscha och sen bar det av till Brasken. Var där en stund. Bestämde med Figge P att han skulle köra mig hem sen så kunde han ta med sig Emils batteri samtidigt. Men jag vart så trött så jag bestämde mig för att ta 22.30 tåget hem och tur är väl det för både jag och Tira är helt slut. Mitt lilla hjärta somnade i min famn på bussen.

Nu ska jag krypa ner under täcket med Tira och kolla på "Skruva den som Beckham"

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv Anna! =)

Hade skit kul.

Puss

2009-10-11 @ 12:00:26
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0