Vad får man skriva och inte?

Jag har funderat på det ett tag nu; Vad får jag skriva på MIN blogg och vad får jag inte skriva?

Jag har förstått att lögner inte är speciellt bra att skriva, det kan man åka dit saklöst för.
Så ett exempel på vad man inte ska skriva är: Mulla har opererat brösten för 30 000 :-
Näe, lögner skiter vi i.

Hur är det med egna åsikter då? Får man skriva dom? T.ex Therese är en tjej jag inte tycker om speciellt mycket.
Så borde jag ju få skriva. Det är ju min blogg.

Personangrepp tänker jag inte ens ta upp. Det tillhör vanligt folkvett att inte ta till personangrepp, det hör lite till dagisnivån.

Får man skriva om vad andra tycker om tänker då? Känns väl ganska onödigt. Skriv ner det du själv tycker och tänker så kan dom få hålla sig till sitt.

Nu är ju min fråga vad får man skriva utan att det ska bli världens liv?
Givetvis kommer det bli liv på't om man skriver vilka man inte tycker om men det borde ju ändå respekteras eftersom det står på min blogg. Min blogg är som min lägenhet. Där tycker, tänker och säger jag precis vad jag vill.

Det borde ju vara så, eller?


Kommentarer
Postat av: Elin

Helt rätt!

2009-10-04 @ 17:13:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller helt med dig.. Din blogg dina åsikter.. :)

2009-10-05 @ 18:24:40
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0