Tunga samtal...

Då är man i Falkenberg då. Sköööööönt måste jag få lov att säga. Men det är någonting som fattas. Mer om det en annan dag.
Vi kom fram vid 5 tiden igår. Efter att ha sett nästan alla årstider som finns här i sverige. I östergötland var det sensommar. Inte så kallt och löven på träden var fortfarande lite gröna. Neråt Jönköping var det vitt i dikena och ute i skogen. Det tog lite tid både för mig och Mulla att förstå att det faktiskt var snö som låg där. Jag var jätte lycklig medans Mulla vart orolig för hon har bara sommardäck på bilen. Plus att det var jag som körde. Vill bara göra alla uppmärksamma om att jag faktiskt HAR körkort och har därför klarat halkan, uppkörning och skrivning och med det skrivet: Jag KAN köra bil.
Efter jönköping och en bit ner på Nissastigen så var det riktig höst! Löven hade alla färger utom grönt. Så fint det var! Och här nere så känns det nästan som lite vår. Det är bara sommaren som fattas, men den får vi väl vänta på i några månader till.

Det är i alla fall skönt att vara nere, som nästan alltid.
Får hoppas på att det blir som jag önskar till helgen. Det hade varit såååååååå underbart! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag har saknat det. Trots att inte riktigt blir som förut men nästintill i alla fall!

Nu ska jag ut och röka med bästaste bästa systern Maria! Love You Sis!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Gillade din poetiska ord som beskriver vägen :)

Tänk att några olika ställen vars väder kan variera så enormt fast det är i samma land..

2009-10-15 @ 16:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0