Träningsvärk. Aj, aj.

Vaknade idag av att Mulla's granne var ute och trippade över mig. I KLACKSKOR! Att inte jag sprang och slog till kärringen! Tira låg och snusade så sött på min mage. Det var riktigt mysigt faktiskt.
När jag skulle gå upp ur sängen hade jag så jävla ont i magen, låren, vaderna och skulderbladen

Det vart en ganska lång runda med Tira imorse. Mötte lillasyster som var på väg till centrum så jag följde med henne dit. Sen gick vi hem till Lina, som låg och sov i soffan, och tog en cigg.
Pratade lite om hur Malin skulle göra i helgen. Hon vill ju inte åka hem.

Drömde en så sjukt skön dröm inatt.
Drömde om en kille, en väldigt manlig och snygg sådan. En blandning mellan Collin Farrell och en kille vars föräldrar bor i Skänninge. Damned! Det var så mysigt. Så kärleksfullt. Så blir det lätt när man inte fått närhet på väldigt länge.
I drömmen var jag hemma hos mamma och hälsade på. Det var sommar och ytterdörren stod öppen, som vanligt.
När jag står i köket och fixar med någoting hör jag hur någon visslar. En väldigt speciell vissling som fick mig att reafera starkt. Jag kände igen den så väl. Släppte allt jag hade i händerna och sprang ut och där möttes jag av pappa. Jag grät i sömnen, var ganska blöt på kinderna när jag vaknade. Pappa såg ut precis som vanligt, fast han var mycket gråhårigare än vanligt. Men han var precis lika vacker i drömmen som han var när han levde. Hans vackra leende och hans underbara ögon. Min fina Pappa. Det var så verkligt. Kramade om honom hårt och ville inte släppa.



Männen i min dröm.
Den vänstra är vackrare än någon annan.
Men han till höger är det absolut inget fel på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0